El preu de la benzina i el gasoil ha baixat al voltant d'un 8 per cent
Amb l’activitat laboral i social reduïda al màxim, les estacions de servei tenen els mínims clients. I els que en tenen, han d’acollir-se al nou protocol de seguretat.
Les mesures: l’autoservei, limitar l’entrada a la botiga a una o dues persones sempre respectant el metre de distància o desinfectar els assortidors i les diverses zones i materials contínuament.
Des del començament del mes de març fins a avui, el preu de la benzina ha baixat un 8,5 per cent i el del gasoil un 7,5. Xifres que continuen la dinàmica que va començar fa setmanes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre