X

Les beques d’excel·lència del Govern tendrà una segona edició pel pròxim curs al Canadà

La presidenta, Marga Prohens, ha visitat aquest dijous els alumnes illencs, becats enguany, que es troben a la ciutat irlandesa de Kilkenny

19/02/2026

Les beques d’excel·lència del Govern tendrà una segona edició pel pròxim curs al Canadà

59

Les beques d’excel·lència acadèmica és una iniciativa pionera del Govern que ha permès a 25 alumnes cursar un trimestre a Irlanda. La presidenta, Marga Prohens, ha continuat aquest dijous la ruta, després d’ahir visitar els alumnes que gaudeixen d’aquesta experiència a Cork.

Nou dels alumnes illencs que estan becats enguany es troben a la ciutat de Kilkenny. Hi són des del dia 3 de gener fins al dia 30. Viuen en cases irlandeses on els han integrat com un membre més de la família. De fet, des de les famílies consideren que 3 mesos és massa poc. “Els enyoraré molt, aquest és el problema. Ha estat una experiència meravellosa per jo i crec que també per a ells”.

Sigui com sigui, ells gaudeixen al màxim aquest moment, el qual és més que aprendre anglès. I de fet, tots recomanen l’experiència. El Govern ja ha confirmat que per al pròxim curs hi haurà una segona edició d’aquestes beques d’excel·lència que serà al Canadà.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT