El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La seva obra provoca el debat amb transgressions de "pop art mesclat amb art urbà"
TV Boy fa anar els seus aerosols al ritme de l’actualitat, a la recerca de la polèmica política i social. La galeria P Art acull obra de l’artista milanès establert a Barcelona durant dues setmanes. Amb els seus grafits provoca el debat amb transgressions de “pop art mesclat amb art urbà”.
A la seva mostra a la galeria de Ca na Negreta ha enllestit dibuixos inspirats en DJ com David Ghetta, Carl Cox, Avicii i personatges com Ángel Nieto.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle