mallorca
Les Biblioteques de Calvià han elaborat una guia de lectura que recull uns 200 llibres relacionats amb la igualtat. Ja es pot consultar a través de les xarxes socials. L’han publicada aquesta setmana, coincidint amb el 25-N, dia contra la violència masclista.
Novel·les per a adults, llibres infantils, assajos o còmics. L’espai Biblioigualtat, de la Biblioteca de Cas Català, Illetes i Bendinat inclou tota classe de llibres, la majoria de temàtica feminista i alguns d’LGTBI. Enguany, compleix un any. Ara, han publicat una guia de lectura digital que inclou uns 200 títols i que s’anirà ampliant. Entre les recomanacions, “La Ciutat de les Dames”, de Christine de Pisan.
Aquest espai va començar amb unes prestatgeries per exposar-hi els llibres d’il·lustracions feministes, que ara tenen molt d’èxit. L’objectiu és, des de nins, fomentar l’educació amb igualtat.
A més de tenir aquest espai, les biblioteques de Calvià es comprometen a incloure en tot el seu catàleg una bona representació de dones escriptores.
Cercador |
L'obreria espera que aquesta serà la primera de moltes repicades per així poder recuperar els autèntics inicis de la festa.
El Fons Social d'Habitatges Municipals ha ajudat 171 famílies a trobar casa des de 2013
La Llonguetada íntima d'ahir o la sessió de puntxadiscos via streaming miren de pal·liar la tristor d'aquesta revetla tan atípica