Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Les joguines més buscades són els Squishmallows o Bitzee, un tamagotxi virtual
Les botigues de juguetes d’Eivissa estan notant les compres de darrera hora del Pare Noel, molts pares l’ajuden perquè el Pare Noel no arriba a tot i ja s’apropa la data final de lliurament de totes les joguines. Un cap de setmana de molta feina.
Enguany les joguines més buscades són, per exemple, els Squishmallow o la novetat d’enguany, el Bitzee, un ‘tamagotxi’ virtual. Aquest cap de setmana les botigues d’Eivissa estan plenes perquè enguany les compres s’estan fent a darrera hora.
D’altra banda, i segons explica la dependenta d’Eivisstoys Yvonne Lucena, entre Reis i Pare Noel, la tendència s’acosta més cap al Pare Noel a causa de la quantitat d’estrangers que viuen a Eivissa i per la llunyania del col·legi. Així i tot, n’hi ha molts que segueixen la tradició dels Reis d’Orient.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades