Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'oferta d'aquests establiments respon a un canvi social
Les bugaderies d’autoservei són un negoci que fa molta estona que veim per tot arreu, però ara estan en expansió. N’augmenta la demanda i n’augmenta el servei. Segons un estudi de l’Associació Espanyola de Franquiciadors, aquest tipus d’activitat ha augmentat un 62% en els darrers cinc anys.
El model de negoci explica la nova realitat residencial. Hi ha gent que comparteix pis i, per tant, una rentadora és insuficient per a tantes persones o fa incompatibles els horaris dels uns i els altres. L’estalvi d’electricitat, aigua i detergent també és, diuen els usuaris, un dels motius principals. També hi ha un altre motiu: els pisos són més petits i aquest electrodomèstic, un dels més grans de la llar, prenen un espai preciós.
L’augment d’aquest tipus d’establiment és l’indicador clar d’un canvi en els hàbits de consum, atès que les rentadores d’autoservei es poden fer servir mitjançant una aplicació mòbil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera