Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
L'obreria espera que aquesta serà la primera de moltes repicades per així poder recuperar els autèntics inicis de la festa.
L’obreria de Sant Sebastià recupera els inicis de la festivitat. Les campanes de La Seu han repicat, enguany, per commemorar Sant Sebastià. S’ha fet tal com es feia fa més de 500 anys, quan les campanes de la Catedral de Mallorca tocaven per celebrar les festivitats. N’hi ha que s’han volgut acostar al peu de la Catedral per sentir-les i inevitablement, la repicada ha acabat amb el clam de ‘Visca Sant Sebastià’, seguit d’un fort aplaudiment dels assistents. L’obreria espera que aquesta serà la primera de moltes repicades per així poder recuperar els autèntics inicis de la festa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats