Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
La neteja del torrent s'ha planificat a tres anys vista, per evitar que les canyes tornin a rebrotar
L’aigua de les darreres pluges que hauria de desembocar al port de Maó ha quedat embassada. Impossible que corri pel torrent pel gruix de les canyes que creixen sense control a tot el llit dels vergers de Sant Joan. Aquests dies, les màquines capolen les canyes a contrarellotge al darrer pont del torrent per desembossar-lo abans que arribin més tempestes, però el pla per l’erradicació d’aquesta planta invasora voraç és a tres anys vista. Açò vol dir que el torrent serà revisat periòdicament per acabar de llevar manualment les canyes que rebrotin.
Feia prop de 10 anys que no s’hi intervenia, i una mostra n’és la quantitat ingent de residus que interrompen les tasques d’esbrossat. Electrodomèstics i mobles de gran volum i també nombrosos plàstics, invisibles fins ara per la capa de vegetació, són retirats també de davall els ponts.
La direcció de Recursos Hídrics ha inclòs la zona dels vergers de Sant Joan en la darrera campanya de neteja de torrents, que ha triplicat el seu pressupost a Menorca.
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes