Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

A Ciutadella se n'ha capturat una tercera part del que es va pescar en el mateix període de l'any passat
El consum de llagostes a Menorca ha disminuït aquesta temporada per mor de la davallada en el nombre de turistes. Els restaurants en compren manco i, per tant, també se’n pesquen menys, sobretot a la part de Ciutadella.
La d’enguany també és una temporada atípica per a la pesca i venda de llagosta. La baixa demanda per part dels restauradors que la compren de manera més previnguda per la incertesa amb què treballen ha fet que les captures disminueixin.
Tot i que en els casos de Maó i Fornells, la diferència no ha estat tan gran, a Ciutadella des del mes d’abril fins al dia d’avui se n’han capturat uns 3.000 quilos, una tercera part del que es va comptabilitzar l’any passat durant aquests mateixos mesos, quan les captures varen superar els 9.500 quilos.
Els pescadors i restauradors remarquen, però, que la població de la llagosta es manté similar a altres anys i que la baixada de captures només respon al fet d’ajustar-se a la demanda.
Pel que fa al preu, en canvi, asseguren que es manté. Segons la Confraria de Ciutadella es troba a 43 euros el quilo, només uns cèntims per davall del preu mitjà de l’any passat.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"