Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els Xacoters de sa Torre les interpretaran el 18 de gener a l'emblemàtic temple de la Ciutat Comtal
A Eivissa, quatre esquadres de caramellers es multipliquen aquests dies per dur a totes les parròquies d’Eivissa aquest cant ancestral dedicat al naixament de Jesús. Passades les Festes, les donaran a conèixer a la Sagrada Família de Barcelona.
Avui matí, els Xacoters de sa Torre han dut les caramelles a l’església de Sant Rafel, on els fidels les esperen amb delit. Des de la nit de matines, la del 24 de desembre, i fins al 12 de gener, quatre esquadres de caramellers hauran oferit aquest cant redoblat a 14 esglésies repartides per tota Eivissa. Un cop finalitzat el programa d’interpretacions a Eivissa, es duran les caramelles a Barcelona. Serà el 18 de gener a la Sagrada Família de la Ciutat Comtal, on per Pasqua passat ja acudiren de convidats els caramellers dels Xacoters de sa Torre, que repetiran experiència, aquesta vegada amb les caramelles de Nadal.
Les caramelles es remunten en el temps dins una època indeterminada. És un cant redoblat de caràcter religiós acompanyat de tambor, flauta, espasí i castanyoles, que celebra l’arribada del nen Jesús i que està declarat Bé d’Interès Cultural i Patrimoni Immaterial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural