Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Tres d'aquestes edificacions, les que es troben situades a la zona de major protecció, s'esbucaran d'aquí a dos mesos
Les cases localitzades al Parc Natural de s’Albufera des Grau podran continuar en terreny protegit un màxim de 18 anys. L’Ajuntament preveu que no se’n renovi la concessió, i que el 2038 tota la zona del parc quedi plenament restituïda i sense edificacions. D’aquí a dos mesos començaran a esbucar-ne les tres primeres cases.
Són una cinquantena d’habitatges construïts fa més de 30 anys, abans de la protecció dels terrenys. Havien de constituir la urbanització de Shangril·là, una zona residencial amb camp de golf. Avui són, però, xalets luxosos sense carrers asfaltats i que, amb la protecció posterior dels terrenys, van quedar fora d’ordenació. No poden construir ni ampliar els seus edificis. Ara, tres d’aquestes edificacions, les que es troben situades a la zona de major protecció, s’esbucaran.
La intervenció, que té un cost de 37.000 euros, serà executada per l’Ajuntament de Maó, amb diners de l’Impost de Turisme Sostenible. La resta de propietaris, però, encara hi podran estar, almanco, 18 anys més. El 2038 acaba la concessió i l’administració ja avança que no tenen intenció d’allargar-la. L’Ajuntament preveu que d’aquí a dos mesos començaran les tasques de demolició.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari