Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Per començar, tots els contractes seran indefinits. I només hi haurà un contracte temporal si es produeixen dues circumstàncies: per producció o per substitució
Imatge d'arxiu.
24Aquest dijous, dia 31 de març, es produirà una petita revolució en el món de les relacions laborals a Espanya. Entrarà en vigor la reforma laboral per lluitar contra l’abús dels contractes temporals en el mercat laboral i tots els nous contractes que se signin hauran de complir aquests nous requisits:
Per començar, tots els contractes seran indefinits. I només hi haurà un contracte temporal si es produeixen aquestes dues circumstàncies:
◼ Per circumstàncies de la producció. Per exemple, quan hi ha increments ocasionals o imprevisibles de la producció de l’empresa. La seva durada serà de fins a sis mesos, ampliables a un any per conveni.
◼ I per substitució. Aquí el contracte temporal està destinat a atendre situacions ocasionals previsibles en un temps delimitat. La durada del contracte serà de 90 dies.
Així per tant, els legisladors aposten pel contracte fix-discontinu per substituir els temporals i la llei permetrà que es faci aquest tipus de contracte també per a treballs de temporada. La reforma laboral també inclou el contracte de formació, del qual n’hi ha de dos tipus:
◼ El de formació en alternança, que combinarà treball i formació. No té límit d’edat, ha de tenir un tutor i la seva durada ha de ser entre 3 mesos i dos anys com a màxim.
◼ Per a l’obtenció de pràctica professional, destinat a qui tengui títol universitari, certificat d’FP o equivalent. Tendrà una durada mínima de 6 mesos i màxima d’un any.
◼ El contracte indefinit per a la construcció. S’ha creat un nou contracte fix per a aquest sector. Quan l’obra acabi, l’empresa estarà obligada a oferir una altra obra al treballador.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia