Les aerolínies enceten la seva campanya d'estiu 2020 amb ofertes agressives per captar turistes que vulguin venir a les Illes
Publicitat promocional de l'aerolínia Ryanair amb el lema "Espanya està oberta"
21Un anunci aquesta mateixa setmana a les a xarxes socials de la companyia aèria Ryanair ha sobtat a la població i ha rebut crítiques a Twitter. La companyia irlandesa ha anunciat 1000 vols diaris a partir del primer de juliol des de 39,99 lliures a destinacions com Màlaga, Alacant, les Illes Canàries, Eivissa, o Mallorca amb la frase “Espanya oberta a turistes”.
L’empresa ja havia anunciat a la seva pàgina web la represa del 40% de la seva programació habitual de juliol. Accedint a la seva pàgina web es poden trobar ofertes per viatjar a Eivissa des de 19,99 lliures per trajecte o a Palma des de 39,99. Amb l’anunci de reprendre els vols el primer de juliol, les companyies aèries Ryanair i EasyJet han iniciat la seva campanya de venda en línia amb forts descomptes.
Un vol des de l’aeroport londinenc d’Stansted cap a Es Codolar, Eivissa, el primer dia de juliol costa 59,99 lliures per trajecte, però si el viatge es trasllada al diumenge 5 de juliol el preu és molt més econòmic, 19,99.
El primer vol que Ryanair té programat des del mateix aeroport d’Stansted cap a Son Sant Joan, Palma, és el 2 de juliol amb un preu de 56,99 lliures per trajecte i no és fins el diumenge 12 de juliol que no es troba un preu més econòmic de 32,99 lliures.
Pel que fa a l’aeroport de Menorca, un vol des de l’aeroport anglès d’East Midlands el 3 de juliol té un preu de 42,99 lliures per trajecte. L’empresa ressalta que com a mesura addicional temporal de salut pública exigirà a tots els passatgers que volin amb ells entre juliol i agost complementar un formulari amb els detalls de la durada de la seva visita, l’adreça mentre visitin el país i anuncia que aquestes dades es facilitaran als governs per ajudar- los a vigilar les normes d’aïllament que s’exigeixin.
També la companyia britànica EasyJet ha anunciat ofertes de preus de cara a aquest estiu i ofereix vols a Eivissa des de 30,99 lliures per trajecte i a Menorca i Mallorca per 32,99. Si es vol reservar pel primer dia permès, el primer de juliol, el cercador web de la companyia ofereix vols des de Manchester a Palma tornant el 4 de juliol per 86,98 lliures. Un vol de Bristol a Eivissa amb les mateixes dates costa 110,98 lliures i un de l’aeroport londinenc de Luton cap a Menorca 64,98 lliures.
https://twitter.com/Ryanair/status/1266675972620734469
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici