La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

El lloguer vacacional a pisos plurifamiliars està prohibit a Palma, però tot i la prohibició no s'ha pogut frenar la proliferació de pisos turístics il·legals
La Llei de Propietat Horitzontal pot incloure una esmena a proposta del partit socialista que permet als veïnats decidir si prohibeixen o no el lloguer turístic als seus edificis. Els propietaris que vulguin establir un pis turístic en una comunitat hauran de tenir l’aprovació de la junta de veïnats. Una regulació que ja existeix a les Balears. El president del Col·legi d’Administradors de Finques de les Illes Balears, Antoni Jaume explica que el que fa ara el Govern central és “estendre això en l’àmbit nacional i a més reforçar aquest quòrum i han de menester un acord del 60% de la comunitat de propietaris.”
A Palma el lloguer vacacional està prohibit als pisos plurifamiliars. Però l’oferta il·legal existeix. És el cas que denuncia na Maria qui fa feina en aquest edifici de l’Avinguda Gabriel Alomar de Palma. Assegura que és un anar i venir de turistes i que “no tenen mirament, com que no és ca seva i hi estan per una setmana, tant els és.” I afegeix que els darrers inquilins varen rompre begudes a l’entrada de l’ascensor “i varen deixar tota la brutor, tot el vidre i tot, allà enmig.” Davant aquests fets, els veïnats no ho tenen fàcil perquè asseguren que els propietaris al·leguen que “són familiars.”
Segons el president del Col·legi d’Administradors de Finques, Antoni Jaume els veïnats “tenen poques eines” per lluitar contra l’oferta il·legal. Per això demana una modificació de la llei per dotar de més autoritat a les comunitats. Les sancions per lloguer il·legal són des d’aquest estiu de 80.000 euros.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa