Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'Ajuntament ha decidit avaluar quant haurien de pagar quan acabi la temporada
Els municipis de Menorca estudien com alleugerir el pagament dels cànons a les empreses que -quan ho permeti l’Estat- s’haurien d’encarregar de serveis de platges; serveis com els dels quiosquets, restaurants, gandules, hidropedals o motos d’aigua.
El primer a prendre mesures concretes ha estat l’Ajuntament d’Alaior que demana a les empreses concessionàries d’aquestes activitats que obrin els seus negocis, tan bon punt ho permeti la desescalada del confinament. Per fer-ho possible els responsables municipals ha decidit modificar el sistema de cobrament i que els empresaris afectats no hagin de pagar a principis de temporada. Quan acabi se’l requerirà un informe comptable per avaluar de quina manera es poden mitigar els efectes negatius que hagi pogut tenir la crisi sobre el seu negoci. Amb un pressupost de 10,6 milions d’euros, Alaior tenia previst recaptar, abans del coronavirus, 900.000 per aquests cànons.
També els altres municipis de Menorca que ofereixen les concessions dels serveis de platja estudien com alleugerir-ne el pagament. És el cas de Ferreries, on més pes tenen aquests ingressos: els doblers que recapten a la platja de Cala Galdana suposen el 13% del seu pressupost. Els responsables municipals es reuniran la setmana que ve amb els empresaris afectats per concertar com fer-ho.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys