Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Més d'una vintena d'afectats del sector turístic reclamen compensacions per més de 2 milions d'euros
Els vuit afectats que han comparegut en la tercera jornada del judici reclamen ser indemnitzats perquè el tancament de tres platges i la consegüent pèrdua de clients va causar-los una forta davallada d’ingressos.
És el cas de Fiesta Hotels, avui han comparegut fins a tres empleats de la cadena que han explicat que l’anul·lació de reserves aquell 2007, quan treballaven gairebé en exclusiva per a turoperadors, va fer que fins a sis establiments deixessin d’ingressar al voltant de 500.000 euros.
La propietària de 4 concessions de platja a Talamanca i Platja d’en Bossa, que aquell estiu engegava el negoci, ha explicat que l’arribada dels hidrocarburs del ‘Don Pedro‘ al litoral va arruïnar el seu negoci. En total, els afectats reclamen compensacions per més de 2 milions d’euros.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears