Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Amb el coet inaugural a l'antic bar Ca'n Vinagre, s'inicien els actes no institucionals
Un any més, el ‘txupinazo’ a l’antic bar Can Vinagre dona el tret de sortida oficiós als actes festius de la revetla del patró de Palma. Amb més de 3 quarts de retràs, i estibat de gent, amb el coet inaugural s’ha fet al·lusió al piròman de Ciutat que ha cremat més de 300 contenidors el 2018.
La festa s’allargarà tot el dia a l’interior d’aquest petit local del carrer dels Oms, on no falta la música, el ball i els brindis. La novetat d’enguany és la participació d’una quinzena de confraries que se sumen a la de Sant Sebastià, per diversificar la celebració.
La Confraria de Sant Sebastià ja celebra la festa del patró de Palma amb Sant Tianet
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes