Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Si els treballadors no aconsegueixen els seus objectius, tornaran a fer vaga a l'estiu
Formentera recupera la normalitat pel que fa al servei de neteja i retirada de fems de Formentera. Avui encara, però, hem trobat fora d’alguns contenidors restes de fems després dels 6 dies de vaga en el servei. La pròxima setmana els treballadors esperen negociar en el Tribunal d’Arbitratge i Mediació de les Illes Balears, TAMIB, amb el president del Consell i representants de l’empresa Prezero. Reclamen millores salarials, de les condicions de feina i renovació dels vehicles. Si no ho aconsegueixen, tornaran a fer vaga a l’estiu, segons ha informat UGT.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet