Formentera recupera la normalitat pel que fa al servei de neteja i retirada de fems de Formentera. Avui encara, però, hem trobat fora d’alguns contenidors restes de fems després dels 6 dies de vaga en el servei. La pròxima setmana els treballadors esperen negociar en el Tribunal d’Arbitratge i Mediació de les Illes Balears, TAMIB, amb el president del Consell i representants de l’empresa Prezero. Reclamen millores salarials, de les condicions de feina i renovació dels vehicles. Si no ho aconsegueixen, tornaran a fer vaga a l’estiu, segons ha informat UGT.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda