Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El grup Leader Local ha elaborat un estudi de viabilitat per instal·lar plaques fotovoltaiques en aquests centres
El grup Leader d’Eivissa i Formentera ha elaborat un estudi de viabilitat per instal·lar plaques fotovoltaiques a les tres cooperatives agràries i als escorxadors de les Pitiüses. Les instal·lacions sumarien en total 70 kilovats d’energia solar, una quantitat que reduiria un 42% el consum elèctric convencional dels cinc centres.
La motivació per realitzar l’estudi és que les cooperatives i els escorxadors poden servir com a exemple a la resta del sector agrari. També perquè s’ha notat que tot i haver diverses subvencions per a la instal·lació de plaques solars, no es demanen. La intenció és resoldre dubtes i canviar la mala imatge que es té a causa del conegut com ‘impost al sol’.
La cooperativa de Sant Antoni havia pensat fa uns anys utilitzar l’energia fotovoltaica però finalment no ho va fer per considerar que no seria rendible. Ara s’ho està replantejant.
A l’escorxador d’Eivissa n’estan prou convençuts després de l’estudi.
La inversió total per a les cinc instal·lacions sumaria devers 124.000 euros. Uns sous que s’amortitzarien entre 3 i 7 anys, segons cada cas.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui