Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Alimentar-los correctament i no domesticar-los són les claus perquè puguin tornar a viure lliurement
El Centre de Recuperació de Fauna silvestre de Menorca del GOB té la funció de contribuir al manteniment de la biodiversitat zoològica de l’illa. Assisteixen a la fauna silvestre accidentada o en perill. A l’estiu és quan es concentren més espècies criant a l’illa, i algunes d’elles arriben al Centre quan han caigut del niu o han perdut les mares i no poden sobreviure per elles mateixes. Això suposa sobrecàrrega de feina que només es pot assumir gràcies a la feina dels voluntaris.
Actualment, quinze voluntaris del Centre de protecció d’espècies s’encarreguen de la criança d’ocells des de casa. En acabar el curs, s’hi afegiran alguns estudiants.
El centre de recuperació té dues treballadores fixes i tres línies de voluntariat: manteniment d’instal·lacions, rescat i la cria de polls.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella