Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La pressió assistencial puja lleugerament a Mallorca
86
Aquesta és l’afectació de la Covid avui a les Illes. Salut ha notificat 96 casos nous i unes altres 106 persones curades més en les darreres hores. Avui no s’han notificat noves defuncions i la xifra total es manté en les 960 morts acumulades durant la pandèmia. Els casos actius alenteixen la davallada i avui hi ha 1.453 persones que passen la Covid a l’arxipèlag. La taxa de positivitat frega avui el 2% de les proves que es fan.
Hospitalitzacions
Ens fixam ara en la situació als hospitals, que registren un lleuger increment de pressió per la Covid a Mallorca. A Mallorca hi ha 68 pacients Covid a planta, són 7 més que ahir. I puja també la xifra de crítics, amb una persona ingressada més. A Menorca NO hi ha variacions en les dades respecte ahir, NO hi ha cap pacient a l’UCI, i tan sols 4 pacients a planta. A Eivissa, hi ha 29 persones a la planta Covid, UNA més que ahir… però baixa l’UCI, on ara mateix quedarien 4 persones ingressades per coronavirus.

Vacunació
I la vacunació continua avançant, però a un ritme molt baix. Ahir s’administraren 2.797 antídots més i són 827.500 les persones vacunades amb la pauta completa. Representen el 79,97% de la població diana.

Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues