Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
En el Dia Internacional per l'Erradicació de la Pobresa coneixem un cas d'èxit gràcies a Càritas
A les Illes Balears, 250.000 persones viuen en situació de pobresa. La Xarxa per la Inclusió Social denuncia que hi ha desenes de milers de persones que no han notat la recuperació econòmica.
Ho han dit en el manifest llegit pel Dia Internacional de l’Erradicació de la Pobresa per la directora de Continguts d’Informatius d’IB3, Silvia Pol. Exigeixen polítiques valentes, consensuades i orientades a les persones i reivindiquen la tasca diària de totes les entitats, professionals i persones voluntàries que treballen per aconseguir que la dignitat, la llibertat, la justícia i la resta de drets fonamentals puguin ser exercits per tothom.
No és fàcil, però de la pobresa se’n pot sortir. És el missatge que llança Càritas amb l’exemple de Maguette Loum. El d’aquest senegalès és un cas d’èxit: va arribar a Mallorca el 2017 com a turista amb la intenció de trobar feina i guanyar-s’hi la vida. Però no ha estat fàcil.
Després d’anys molt complicats, gràcies a un curs de manteniment amb l’entitat, ha aconseguit l’arrelament per formació, un permís de residència temporal. I això li ha permès aconseguir el seu primer contracte legal amb l’empresa Tragsa.
Ja té papers i ingressos. Ara li toca estalviar un poc per poder anar al Senegal a veure la seva mare, set anys després.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata