Després de les precipitacions d’aquests dies, ha augmentat la humitat i, per tant, s’ha reduït l’índex de sequera. Però, tot i les pluges, del Govern recorda que s‘han de mantenir les mesures de prevenció d’incendis.
El Servei de Gestió Forestal ha assenyalat que aquesta situació és temporal i que d’aquí a pocs dies segurament es tornarà a les condicions d’alt risc d’incendi. Per tant, s’han de mantenir les mesures fins al 15 d’octubre.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"