Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Tot i ser depurada, el 70% de l'aigua que duen les clavegueres a Eivissa no és apta pel seu reaprofitament
L’Aliança per l’Aigua d’Eivissa exigeix la posada en marxa immediata d’un pla director de clavegueram. Ho reiteren després de conèixer les darreres dades del Govern sobre l’excés de salinitat de l’aigua residual que els municipis fan arribar a les depuradores.
Eivissa és l’illa balear amb les aigües residuals menys aptes per a la reutilització. El 70% de l’aigua que arriba a les plantes depuradores presenta un excés de salinitat. Reaprofitar-la per a l’activitat agrícola, per exemple, resulta ara mateix impossible. Per illes, Eivissa dobla gairebé els resultats de Mallorca, on el 39% de l’aigua per depurar tampoc no és apta per al reaprofitament. Formentera presenta resultats similars, però irregulars, ja que en els 4 darrers exercicis han variat molt les dades, amb un 80% d’incompliment al 2019. Menorca presenta un 57% d’aigües salinitzades amb un lleu empitjorament.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat