Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Tot i ser depurada, el 70% de l'aigua que duen les clavegueres a Eivissa no és apta pel seu reaprofitament
L’Aliança per l’Aigua d’Eivissa exigeix la posada en marxa immediata d’un pla director de clavegueram. Ho reiteren després de conèixer les darreres dades del Govern sobre l’excés de salinitat de l’aigua residual que els municipis fan arribar a les depuradores.
Eivissa és l’illa balear amb les aigües residuals menys aptes per a la reutilització. El 70% de l’aigua que arriba a les plantes depuradores presenta un excés de salinitat. Reaprofitar-la per a l’activitat agrícola, per exemple, resulta ara mateix impossible. Per illes, Eivissa dobla gairebé els resultats de Mallorca, on el 39% de l’aigua per depurar tampoc no és apta per al reaprofitament. Formentera presenta resultats similars, però irregulars, ja que en els 4 darrers exercicis han variat molt les dades, amb un 80% d’incompliment al 2019. Menorca presenta un 57% d’aigües salinitzades amb un lleu empitjorament.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats