Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Les empreses hauran de recórrer als pous privats que exploten els aqüífers, amb esperes més llargues i un servei més car
Les tres dessaladores d’Eivissa ja no atenen la demanda dels camions cisterna, segons denuncien les empreses afectades. Abacua havia anunciat el 18 de juny la suspensió del subministrament de la planta de Vila i aquest diumenge s’hi han afegit les de Sant Antoni i Santa Eulària.
Aquest servei privat, que transporta aigua principalment a habitatges i establiments situats en sòl rústic, ha denunciat que ara s’ha de proveir als tres pous privats de l’illa, que exploten l’aigua dels aqüífers i que els suposa esperes més llargues i preus més cars.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya