Els guardonats dels premis Ciutat de Palma
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
El nord d' Àfrica davalla preus i atreu als clients que viatgen amb paquets tancats
15El turisme de familia és un dels principals afectats per la davallada de les reserves hoteleres a les Balears a causa de la recuperació de destinacions competidores com Tuníssia o Egipte. Així ho han constatat alguns dels responsables del sector reunits avui en un debat a Palma sobre la situació i els reptes del negoci hoteler de les illes. Una jornada en què s’ha abordat el possible canvi de cicle que afecta al sector amb la constatació que, enguany, els principals mercats emissors redirigeixen turistes cap a aquelles destinacions que havien prestat tants visitants les darreres temporades a l’arxipèlag per motius d’inseguretat.
Aquests països han baixat preus i es mostren més atractius a tots els segments, sobretot, en el familiar amb un pressupost per vacances més tancat. Però els hotelers confien que l’aposta per la qualitat, feta amb les reformes milionàries dels darrers anys, aconsegueixi mantenir les bones xifres del sector.
En aquest sentit, les Balears es presenten com un mercat interessant on invertir, assegura la directora d’Expansió de Melià, María Zarraluqui. Defensa que l’objectiu no ha de ser creixer en places amb nous hotels, sinó revaloritzant-ne les que hi ha. Les grans cadenes hoteleres confirmen el repunt del turisme en aquests països directament competidors de les Balears però no ho veuen com un fet especialment negatiu. De fet, el volen transformar en un avantatge per aprofundir en l’expansió empresarial.
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Els pollencins han sortit més tard cap a la finca per la pluja, però no han deixat de complir la tradició de berenar a Ternelles
Davant les càmeres d'IB3, durant el directe de la retransmissió de la festa ha agraït l'ajuda dels seus amics