Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Marina Fullana i Laura Lliteras pretenen fer un bot internacional amb aquest espectacle sobre l'impacte de les xarxes socials
Marina Fullana i Laura Lliteras, la companyia Unaiuna, han creat l’obra “Scroll”. En són directores i coreògrafes però, per primera vegada, no pugen a l’escenari.
“Ens feia moltes ganes sortir defora, perquè el fet d’estar interpretant i dirigint té un punt interessant, però també molt complicat, que és que mai veus el que està passant en escena”, explica Lliteras.
I ara veuen el resultat de la seva creació. “Scroll” parla de les xarxes socials i de com han canviat les relacions humanes. Un espectacle d’una hora amb 4 ballarins damunt l’escenari amb què pretenen fer un bot nacional i internacional.
“Scroll” és una coproducció de la Companyia Unaiuna amb el Teatre Principal, on s’estrena aquest divendres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet