Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Sant Antoni estudia crear un segon vial d'accés al nou hiperclub de Sant Rafel per evitar-hi problemes circulatoris
Les companyies aèries ja s’han posat en contacte amb les discoteques eivissenques per saber quin cap de setmana es fan els famosos ‘openings’ per poder posar més vols. Com en els darrers tres anys, obriran a finals d’abril.
Enguany la gran novetat és l’obertura de la discoteca Unvrs, que aquesta setmana ha anunciat que l’històric dj Carl Cox hi actuarà cada diumenge. Les primeres entrades es posen a la venda pel 7 de juny, amb un altre fitxatge, la festa d’Elrow. Les obres han transformat l’antic Privilege, però s’hi manté la cabuda de 4.000 persones.
Sant Antoni estudia amb el nou planejament obrir un altre vial d’entrada a l’establiment en reformes a Sant Rafel. D’aquest amanera, l’Ajuntament hi vol evitar el caos circulatori que podria donar-se davant l’obertura de l’anomenat hiperclub Unvrs, que es troba en obres i preveu obrir aquest estiu.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"