Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els empresaris de la nit al poble es queixen de l'hora de tancament imposada
Es Pujols, la zona turística i d’oci nocturn de Formentera per excel·lència, ja ha recuperat la seva vida. Per fer-ho, però s’ha hagut d’adaptar a la nova normalitat. Els negocis han hagut d’establir les mesures de seguretat i el concepte de discoteca ha desaparegut. Alguns dels negocis s’han hagut de reinventar.
Molts dels negocis des Pujols tot just han obert portes i ara mateix la zona turística de Formentera per excel·lència mostra un aspecte semblant al de temporades anteriors. Tot i això, els establiments s’han hagut d’adaptar a la nova normalitat.
Les discoteques s’han reinventat.
Una de les mesures que més disgusta és l’hora de tancament.
Els turistes, per la seva part, accepten, molta vegada amb resignació, aquesta nova normalitat
Tot i que encara n’hi ha que s’obliden de la COVID-19 i de l’ús de la mascareta.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat