Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Les activitats estan programades fins al 14 d'octubre i inclouen projeccions també a Menorca i a Eivissa
Les dones i la defensa dels territoris. Aquest és el tema de la tercera edició del Festival d’Altres Cinemes que enguany viatja a l’Amèrica Llatina, el Canadà, Algèria i el País Basc.
El festival ha començat al CineCiutat de Palma amb la projecció del documental ‘La ilusión de la abundacia’ i amb una taula rodona en què han participat defensores del territori d’Hondures, Mèxic i també d’aquí, de Mallorca.
L’objectiu del festival és traçar punts en comú entre la situació d’aquí i la d’altres territoris influïts pels efectes del turisme o de les grans empreses multinacionals. Les activitats estan programades fins al 14 d’octubre i inclouen projeccions també a Menorca i a Eivissa.
Podeu consultar tota la programació, aquí.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors