Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
méteo temps i natura
Foto/ © Cecilia Duarte.
46358 milions de dones rurals viuen a l’Amèrica Llatina i al Carib i són les responsables de produir més de la meitat dels aliments. Són pageses, artesanes o pescadores. Les sequeres, inundacions i altres conseqüències del canvi climàtic augmentaran, per tant, les seves càrregues de feina.
Amb l’objectiu de donar visibilitat a aquesta situació, la COP25 ha dedicat diferents esdeveniments a tractar la qüestió de justícia climàtica i justícia de gènere. Destaquen, per exemple, unes fotos fetes entre l’Argentina, el Brasil, Guatemala i Jamaica per la brasilera Cecília Duarte. Una exposició que ja s’ha presentat a vuit països i que aquests dies es pot visitar a IFEMA.
Es calcula que el 80% dels refugiats climàtics són dones. Són, per tant, les més afectades per l’escalfament global però a la vegada les que menys veu tenen en aquesta qüestió. Segons l’Institut Europeu per la Igualtat de Gènere, només el 20% dels llocs de responsabilitat en matèria de canvi climàtic estan ocupats per dones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme