Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

A Palma i a Eivissa s'han duit a terme marxes nocturnes prèvies al 25N
Un moment de la manifestació feta a Vila.
158Aquest diumenge vespre a les Balears, han tingut lloc dues manifestacions contra la violència masclista. Aquests actes s’emmarquen en el 25N, Dia Internacional contra les Violències Masclistes. S’han fet ja amb fosca per reivindicar, precisament, el dret de les dones a caminar tranquil·les i segures pels carrers de les ciutats durant la nit. A més, la convocatòria ha estat no mixta; és a dir, només per a dones.
A Eivissa, la manifestació s’ha celebrat per primera vegada i ha estat organitzada per la comissió del 8M, que agrupa les diferents associacions feministes de l’illa. S’ha demanat que les dones anassin vestides de negre, en senyal de dol. En silenci, la marxa ha transcorregut sota el lema Ens volem vives. És el mateix lema que es farà servir aquest dilluns.
La concentració de Palma ha estat convocada pel Moviment Feminista de Mallorca. Només a la capital de les Balears, 970 dones tenen una ordre de protecció davant del maltractament. És una de les realitats que s’ha volgut denunciar de manera pacífica.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"