El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Ambdues s'enfronten a la pena capital per fregar-li a Kim Jong-nam verí per la cara
Les dues acusades d’assassinar, l’any passat, el germanastre de Kim Jong-un aniran a judici. Així ho ha decidit el jutge, després d’escoltar els arguments de la Fiscalia.
Les dues dones mantenen que pensaven estar participant en una broma per a un programa televisiu. Ara, s’enfronten a la pena capital.
Kim Jong-nam va morir quan les acusades li van fregar un verí per la cara, en un aeroport de Malàisia. La fiscalia sosté que les dues dones foren entrenades per quatre nord-coreans que estan desapareguts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits