Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'espectacle "Cabaret Weill" es representa els dies 22 i 23 d'abril al Teatre Principal de Palma
La música de Kurt Weill omplirà el Teatre Principal de Palma dijous i divendres 22 i 23 d’abril amb l’espectacle “Cabaret Weill“, amb el qual el director Francisco Valero-Terribas ha volgut contraposar dues facetes musicals molt diferents del compositor alemany.
D’una banda, “Concert per a violí“, una obra sorprenent en el seu moment, als anys 20. Mescla l’instrument de corda amb un cor d’instruments de vent, interpretats en aquesta ocasió per Simfovents Palma.
La segona part de l’espectacle és la suite de l’òpera més popular de l’autor: “L’òpera dels tres rals“, amb llibret de Bertol Brecht. L’obra submergeix l’espectador en l’ambient popular dels anys 20 amb protagonistes dels estatus socials més baixos.
Aquesta és una versió de concert de l’autor mateix però adaptada per a l’ocasió amb narració teatralitzada a càrrec de Miquel Àngel Torrens. L’actor guiarà l’espectador per comprendre la trama d’aquesta òpera. Farà introduccions en català de cadascuna de les peces, que s’interpreten en alemany.
Tot, amb veus illenques: les de les sopranos Maia Planas i Natàlia Salom, i els barítons Tomeu Bibiloni i Pablo López. Seran al Principal dijous i divendres a les 7 del capvespre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles