Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Les afectades asseguren que és un sector feminitzat que pateix una injusta bretxa salarial
186
La Federació d’Ensenyament de CCOO ha tornat a convocar a les educadores de la primera etapa d’educació infantil de 0 a 3 anys per reclamar un conveni digne. Es concentraran dilluns a Eivissa i dijous a Inca, com ja varen fer al juny, així com la jornada de vaga que varen organtizar al maig.
Les concentracions seran el dilluns a les 18.00 hores a la Plaça del Parc a Eivissa i el dijous 11 a les 19.00 hores en la Plaça de l’ajuntament d’Inca, ha informat CCOO en un comunicat. Les protestes són contra la situació de precarietat, motivada especialment pel fet de ser un sector feminitzat, afectat per una “injusta bretxa salarial”.
Després de la reeixida vaga del passat 21 de maig, es va signar el nou conveni col·lectiu que “no compleix les expectatives d’un sector que havia vist el seu sou congelat durant més de 7 anys”, alguna cosa que CCOO va intentar evitar.
El conveni estableix 39 hores d’atenció directa, la qual cosa “impedeix coordinar i preparar les tasques necessàries per a acompanyar en el desenvolupament emocional, les capacitats afectives, socials i intel·lectuals dels nens”, segons CCOO.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat