Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La pujada de gasos contaminants podria establir restriccions de trànsit a Palma
El Govern obligarà les empreses de lloguer de cotxes que operen a les Illes a registrar tots els vehicles que duen, per saber quants n’hi ha. A més, aquestes empreses hauran de tenir un mínim del 2% de cotxes elèctrics a partir de l’any 2020.
És un dels punts incorporats recentment a l’avantprojecte de llei de canvi climàtic que avui dijous representants del Govern han explicat al Consell Assessor d’Energia. La futura norma pretén reduir les emissions de contaminació de les Illes en un 90% i que tota l’energia sigui de procedència renovable abans del 2050.
El text, que entraria en vigor a final d’any, obre la porta a establir restriccions de trànsit a Palma si pugen les emissions de gasos contaminants.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament