Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La mesura, que entrarà en vigor l'1 de gener, afectarà a totes aquelles de més de 49 treballadors. L'objectiu, la reducció de gasos amb efecte d'hivernacle.
A partir del primer de gener totes les mitjanes i grans empreses de les Balears estan obligades a registrar i inscriure la seva petjada de carboni. És una primera passa per, progressivament, anar reduint-la. D’aquesta manera, es cerca complir amb la reducció de gasos amb efecte d’hivernacle, de canvi climàtic i transició energètica derivats de la cimera de París 2015.
Una mesura que és pionera a l’Estat espanyol, i per a la que és cabdal la implicació de les empreses. Fins ara, aquest registre era voluntari. Per això, hi ha empreses que ja ho feien. La cadena hotelera THB, per exemple, fa anys que ho ha posat en marxa. Una mesura que, diuen, els ha permès reduir de manera considerable els gasos amb efecte d’hivernacle.
La inscripció de la petjada de carboni serà obligatòria per a les grans i mitjanes empreses que desenvolupin la seva activitat a la comunitat de manera total o parcial, l’administració pública de les illes i el sector públic instrumental.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears