Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Fuster Begudes, de Capdepera, no pot continuar amb la seva activitat embotelladora ja que no rep taps
 
                             
                            L’empresa Fuster Begudes de Capdepera duu tancada la seva planta embotelladora des de dimarts. El motiu, que no li arriben els taps que necessita. Ja no és només qüestió de a quin preu els pot comprar -un preu que s’ha encarit considerablement en els darrers mesos- sinó que directament ja no en poden disposar. Com afirma Leonor Fuster, consellera delegada, una vegada es torni a posar en marxa la producció de taps, aquests aniran primer a les multinacionals “i nosaltres, una petita empresa d’una illa” seran els darrers en rebre’n.
La vaga de transportistes ha estat només la punteta d’una situació que es va agreujant des de fa temps. La pandèmia, el preu del combustible, el preu de la llum i tots els factors que s’han anat encadenant, i que tard o prest haurà de repercutir en el consumidor.
A tot això s’ha d’afegir que Begudes Fuster, a més de productora, també és distribuïdora. I en aquest sentit també s’ha complicat tot, clar. Hi ha marques de cervesa que han passat de subministrar dos camions al dia, a dur un camió en dues setmanes. Els treballadors s’han de dedicar ara a altres feines, com la neteja, i el futur s’enfosqueix amb la continuació de l’atur dels transportistes.
  S’encareixen els materials de construcció, però hi ha molta activitat al sector
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
