Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Durant el 2020 alguns negocis han arribat a facturar fins a un 75 per cent menys que l'any anterior
El sector de l’alimentació és el que millor ha aguantat la crisi generada per la Covid durant aquest any. No és el cas però de distribuïdores com Frutas La Palentina, que treballa pràcticament només amb el sector de l’hostaleria. En 2020, l’empresa ha facturat un 75 per cent menys que l’any anterior.
Amb el decret de l’estat d’alarma, fa tot just un any, Frutas La Palentina va tancar durant 2 mesos i mig, enviant a 6 treballadors a l’ERTO. L’empresa treballa durant tot l’any amb el sector de l’hostaleria i la restauració. En temporada alta poden arribar a tenir fins a 25 treballadors, però enguany no han passat dels 11.
De moment, l’empresa només treballa dos dies per setmana. A partir d’aquest dilluns, augmentaran l’activitat amb l’obertura de bars i restaurants. La temporada estival continuarà estant marcada per l’evolució de la pandèmia tant a les Illes com a Espanya i els mercats emissors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'