Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Durant el 2020 alguns negocis han arribat a facturar fins a un 75 per cent menys que l'any anterior
El sector de l’alimentació és el que millor ha aguantat la crisi generada per la Covid durant aquest any. No és el cas però de distribuïdores com Frutas La Palentina, que treballa pràcticament només amb el sector de l’hostaleria. En 2020, l’empresa ha facturat un 75 per cent menys que l’any anterior.
Amb el decret de l’estat d’alarma, fa tot just un any, Frutas La Palentina va tancar durant 2 mesos i mig, enviant a 6 treballadors a l’ERTO. L’empresa treballa durant tot l’any amb el sector de l’hostaleria i la restauració. En temporada alta poden arribar a tenir fins a 25 treballadors, però enguany no han passat dels 11.
De moment, l’empresa només treballa dos dies per setmana. A partir d’aquest dilluns, augmentaran l’activitat amb l’obertura de bars i restaurants. La temporada estival continuarà estant marcada per l’evolució de la pandèmia tant a les Illes com a Espanya i els mercats emissors.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús