Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Els vehicles de lloguer s'encariran a l'estiu entre un 20 i un 40% a les Illes per manca de coctxes
La manca de microprocessadors en els fabricants tornarà a llastar, un estiu més, l’oferta de vehicles de lloguer a les empreses de rent a car de totes les Illes. Les dues patronals, Aevab i Baleval, ja han anunciat un augment mitjà dels preus per damunt del 40%. Amb tot, empreses familiars com Autos Valls, a Menorca, han decidit no incrementar-los més enllà del 7% i seguir apostant pel servei.
Amb la vista posada en el conflicte entre Rússia i Ucraïna i en l’evolució que pugui seguir les properes setmanes el mercat anglès, tot sembla indicar que la situació no tornarà a la normalitat fins a l’estiu del 2023. El de 2022 serà, així, un estiu de transició.
Davant la manca de vehicles, l’alternativa d’algunes empreses de rent a car passa per augmentar la flota de motocicletes.
Les condicions posades pels governs balear i central per poder accedir a les ajudes per a la compra de vehicles elèctrics -i que se limiten, respectivament, als municipis de menys de 3.000 habitants o de més de 50.000- dificulten el salt de les empreses a la descarbonització.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet