Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
De mitjana ens passam 5 hores diares navegant per la web i més d'una hora i mitja a les xarxes socials
5 hores de navegació per Internet, 3 amb la televisió encesa i més d’una hora i mitja a les xarxes socials. Són algunes de les dades de l’ús diari que feim de mitjana a Espanya, de les diferents plataformes de comunicació, les tradicionals i les de la xarxa. Uns hàbits de consum que en poc més de 5 anys han canviat la manera com les empreses publiciten els seus productes.
Pels hotels, ser present a Internet és bàsic.
Facebook és la xarxa social amb major implantació. Gairebé un 90% dels usuaris espanyols l’empra. Twitter i Instagram no superen el 50%. Cada vegada són més les empreses que fan servir les xarxes socials per a les seves campanyes publicitàries i no només per l’alta rendibilitat que proporcionen.
Els usuaris de les xarxes socials a Espanya són més 27 milions, i dels 46 milions i mig d’habitants actuals, uns 40 ens connectam a Internet cada dia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya