Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Consideren que generen un impacte positiu en el medi ambient i en la societat
Comprar un moble de segona mà a les tendes de Mestral podria sortir, pròximament, un 21% més barat. L’Associació de Recuperadors de l’Economia Social ha demanat al Ministeri d’Hisenda i de Transició Energètica que els articles de segona mà que es venen a botigues com aquestes estiguin exempts de pagar l’IVA.
Aquesta exempció es reduiria al 0% en el cas de les botigues de Mestral, perquè a més de reciclar i reutilitzar els residus, tenen programes de reinserció laboral per a diferents col·lectius amb risc d’exclusió social. La resta de botigues reduirien l’aportació a l’erari públic a un 10%.
L’any passat, Mestral va rebre 700 tones de residus, com electrodomèstics, mobles o roba. El 40% es van reutilitzar, o sigui, es van vendre de segona mà, o van tenir una nova vida. La resta es va enviar a gestors autoritzats de la Península. Això, només a Menorca, ha evitat l’emissió de 1.150 tones de diòxid de carboni.
A més, diuen que l’impacte en les arques estatals seria gairebé imperceptible. L’IVA procedent d’aquestes botigues representa el 0,22 per cent del total recaptat.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta