Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
L'Ajuntament inverteix 20.000 euros en adobar-lo, substituir l'escala de la torre i pintar les cases consistorials
Es Castell està a punt d’acabar la remodelació de l’edifici de l’Ajuntament, construït l’any 1786. Després d’haver-lo repintat i haver adobat el rellotge, ara només manca reconstruir l’escala que condueix a l’engranatge de l’enginy, creat per un rellotger francès l’any 1889, Luis Delphin Dolobey, sota la batlia de José Vila Preto.
De fet, el rellotge de la torre funciona gràcies a l’expert Bartomeu Gomila, designat per l’Ajuntament per restaurar-lo. No va ser fàcil, perquè es trobava en molt mal estat, fruit de la manca de manteniment i de la humitat, però el va poder recuperar i tornar-lo a instal·lar aquest estiu.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal