Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Volen que l'Estat els escolti perquè, asseguren, concentren el 40% dels alumnes de la Comunitat Autònoma
El rebuig a la nova Llei Educativa, la Llei Celaá, arriba també a Menorca. Aquest divendres es reuniran a Maó, representants de totes les Balears de la plataforma “Schola Libera” per evitar que les escoles concertades siguin arraconades. Volen que l’Estat els escolti perquè, asseguren, concentren el 40% dels alumnes de la Comunitat Autònoma.
Les famílies d’aquests alumnes han pogut triar lliurement la seva escola, la Consolació de Ciutadella, d’entre els 6 centres escolars que hi ha al municipi, 4 de públics i 2 de concertats. És gratuït igual que un públic, gràcies al finançament que els aporta la Conselleria d’Educació, i volen que així continuï sent perquè el criteri econòmic no sigui un condicionant. Però consideren que amb la nova llei Celaá se’ls arraconarà, i es reduirà, per tant, el ventall d’elecció.
L’Associació d’Escoles Concertades de Balears assegura que aquests centres sostenen el 40 per cent del total de l’alumnat de la comunitat autònoma i, per aquest motiu, demanen ser escoltats. Volen que la llei sigui més debatuda i tampoc no creuen que ara sigui el moment més idoni.
Tampoc no comparteixen que la llei faci desaparèixer els centres d’educació especial, que es doni prioritat a la llengua de les comunitats autònomes i que desaparegui l’assignatura de religió i la d’ètica.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull