Al col·legi la Puríssima de Palma fan que els alumnes exposin els treballs oralment si els mestres sospiten
Les escoles de les Illes miren de reüll l’arribada de la intel·ligència artificial als dispositius dels alumnes. De fet, per evitar que els joves entreguin treballs de classe fets amb aquestes eines digitals, alguns centres educatius ja han pres mesures.
A l’escola La Puríssima de Palma fan que els alumnes exposin els seus treballs oralment. L’objectiu és evitar que els alumnes utilitzin la intel·ligència artificial a l’hora de fer els treballs de classe. Per això, ja han ideat mètodes per comprovar que són els alumnes qui realment els fan. I és que ara mateix la intel·ligència artificial es desenvolupa més aviat que els detectors dels textos generats amb aquesta tecnologia.
Les escoles són espais físics, però s’obren al món digital. Els educadors tenen clar que les noves eines digitals no han de ser un impediment per a l’aprenentatge dels alumnes. Els alumnes de La Puríssima també tenen limitat l’accés als telèfons mòbils durant el temps que són a l’escola.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto