El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Consell ja ha confirmat que té llesta la convocatòria d'ajudes de 300.000 euros per a climatització i que la presentaran al següent ple
La comunitat educativa de 0 a 3 anys de Menorca critica que l’estiu és a les portes i no s’ha fet cap inversió per evitar la calor extrema a les escoletes. Fa gairebé un any que n’esperen solucions i han decidit alçar la veu a través d’un comunicat.
A Menorca hi ha més de 30 aules d’escoletes sense climatitzar que atenen uns 400 infants. A més, alguns centres tampoc no disposen de zones d’ombra al pati. Aquests centres romanen oberts durant l’estiu i els darrers anys han patit les conseqüències de les altes temperatures.
Per aquest motiu, es va crear el col·lectiu Tallafocs format per docents i associacions de pares. Ara fa un any, tots els partits van signar un document en què es comprometien a fer inversions urgents, que encara no s’han executat.
El Consell de Menorca ha confirmat que serà en el pròxim ple quan trauran la convocatòria amb un pressupost de 300.000 euros per climatitzar aules i dotar d’ombres els patis. Així i tot, el col·lectiu Tallafocs no confia que aquestes inversions puguin arribar abans de l’estiu.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle