Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El Consell ja ha confirmat que té llesta la convocatòria d'ajudes de 300.000 euros per a climatització i que la presentaran al següent ple
La comunitat educativa de 0 a 3 anys de Menorca critica que l’estiu és a les portes i no s’ha fet cap inversió per evitar la calor extrema a les escoletes. Fa gairebé un any que n’esperen solucions i han decidit alçar la veu a través d’un comunicat.
A Menorca hi ha més de 30 aules d’escoletes sense climatitzar que atenen uns 400 infants. A més, alguns centres tampoc no disposen de zones d’ombra al pati. Aquests centres romanen oberts durant l’estiu i els darrers anys han patit les conseqüències de les altes temperatures.
Per aquest motiu, es va crear el col·lectiu Tallafocs format per docents i associacions de pares. Ara fa un any, tots els partits van signar un document en què es comprometien a fer inversions urgents, que encara no s’han executat.
El Consell de Menorca ha confirmat que serà en el pròxim ple quan trauran la convocatòria amb un pressupost de 300.000 euros per climatitzar aules i dotar d’ombres els patis. Així i tot, el col·lectiu Tallafocs no confia que aquestes inversions puguin arribar abans de l’estiu.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor