Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Asseguren que són una eina per facilitar la conciliació de la vida laboral i familiar
Aquesta escoleta del Polígon de Son Castelló serà una de les primeres a rebre infants a partir de dilluns. Per aprendre a conviure amb el virus, les educadores han ambientat l’escoleta com si fos una nau espacial.
Una de les novetats és conviure amb el virus a través del joc i d’itineraris al centre per separar els espais. La directora del centre, Maria Lafuente, explica el recorregut que faran els infants per entrar dins el centre. Les famílies quedaran a l’entrada i els infants faran netes les sabates de carrer i les deixaran a aquesta prestatgeria. Els prendran la temperatura amb una càmera tèrmica i, quan passin aquest arc, agafaran les sabates de l’escoleta, que mai no sortiran del recinte. A les aules, reduiran les ràtios, utilitzaran materials d’un sol ús i no tindran ni juguetes. I tot, sense abraçades.
L’escoleta té capacitat per a 90 infants, però encara no saben quants vindran aquest dilluns. El director de la Fundació ASIMA, Alejandro Sánchez, apunta que el motiu de ser d’aquest centre privat és el d’ajudar a les famílies a compaginar la seva vida laboral i la seva vida familiar.
Defensen que l’escoleta és una eina per facilitar la conciliació.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre