Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
La batlessa diu que la moció no està justificada i, si prospera, creu que tornaran "les discussions als despatxos"
Vuit mesos després de no haver arribat a un acord per repetir el pacte de govern per tercer mandat consecutiu, PSOE, PSM i Ciutadella Endavant miren ara d’acostar posicions i llimar diferències i desconfiances per fer fora de la batlia Juana Mari Pons.
La possibilitat d’una moció ha estat qualificada pel PP d'”oportunista i vergonyosa”. Critiquen que l’únic objectiu de l’esquerra són “les cadires i els sous”, i que aquest va ser, precisament, el motiu pel qual al juny no es van posar d’acord per governar.
De fet, lamenten que l’únic que hagi centrat les negociacions entre PSOE i PSM per assolir un acord hagi estat el repartiment de les àrees de govern i els càrrecs de confiança i, en cap moment, asseguren els populars, s’ha parlat de propostes o projectes.
L’aritmètica a Ciutadella fa que l’esquerra, amb 11, sumi un regidor més que la dreta de PP i Vox.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural