Es Molinar dels anys vuitanta reviu gràcies a la fotografia i la IA
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
L'enquesta de Pressuposts Familiars de l'INE del 2022 situa les Balears com la quarta comunitat en despesa per ciutadà
Segons l’INE a les Balears l’any passat cada persona va fer una despesa mitjana de més de 13.700 euros, gairebé 1.000 euros més que la mitjana espanyola. La major part de la despesa de les llars es destina a habitatge, llum, aigua, gas i alimentació. Els alts preus dels productes són la principal preocupació dels ciutadans.
L’enquesta de l’INE destaca també un augment durant el 2022 en la despesa de restaurants i hotels, oci i cultura i transport i una davallada en el consum de begudes alcohòliques i tabac i en les comunicacions. En aquest moment inflacionista, els ciutadans remarquen que per poder arribar a final de mes han de fer molts de sacrificis.
De l’enquesta de Pressuposts Familiars del 2022, l’INE destaca que després de la pandèmia se superen per primera vegada els nivells de despesa del 2019 amb un augment del 4,4%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats