L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'enquesta de Pressuposts Familiars de l'INE del 2022 situa les Balears com la quarta comunitat en despesa per ciutadà
Segons l’INE a les Balears l’any passat cada persona va fer una despesa mitjana de més de 13.700 euros, gairebé 1.000 euros més que la mitjana espanyola. La major part de la despesa de les llars es destina a habitatge, llum, aigua, gas i alimentació. Els alts preus dels productes són la principal preocupació dels ciutadans.
L’enquesta de l’INE destaca també un augment durant el 2022 en la despesa de restaurants i hotels, oci i cultura i transport i una davallada en el consum de begudes alcohòliques i tabac i en les comunicacions. En aquest moment inflacionista, els ciutadans remarquen que per poder arribar a final de mes han de fer molts de sacrificis.
De l’enquesta de Pressuposts Familiars del 2022, l’INE destaca que després de la pandèmia se superen per primera vegada els nivells de despesa del 2019 amb un augment del 4,4%.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues