El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Diuen que els és més útil la subvenció que no pas l'estància al centre, la qual cosa és incompatible amb l'ajuda
Maria Hermoso és mare d’un fill amb alta discapacitat, en Pau. Necessita una persona devora les 24 hores del dia els 365 dies l’any. Els 258 euros al mes que rebia fins el passat octubre no és suficient per a totes les seves cures però sí li suposava una gran ajuda.
Però la Llei estatal de Dependència no permet que siguin usuaris d’un centre de dia i a la vegada rebre els doblers. Alguns es plantegen deixar de dur els seus familiars al centre de dia Carlos Mir perquè necessiten la prestació.
Cinc famílies reivindiquen recuperar l’ajut, però des de l’Associació ASINPROS creuen que n’hi ha moltes més afectades. Consell i Govern asseguren que, en cap cas, hauran de tornar les mensualitats que van cobrar i que estan cercant una solució.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits